"Всі оператори зайняті": чому на гарячу лінію МОЗ не може дотелефонуватися навіть заступник міністра

Гаряча лінія Міністерства охорони здоров'я часто буває недоступною, туди у присутності журналістів навіть не зміг дотелефонуватися заступника очільника МОЗ Ярослав Кучер.

Про це 14 жовтня йдеться у випуску “Сніданку з 1+1”.

За словами заступника міністра операторам в МОЗ доводиться обробляти велику кількість дзвінків, саме тому лінія часто буває недоступна.

“В МОЗ гарячої лінії, як такої, не було. Нам залишився в спадок непрацюючий зовсім кол-центр з номером телефону, який майже ніколи ніхто не брав. Впровадили за цей час ІР-телефонію, посадили 9 операторів, яких взяли на роботу, фактично в МОЗ і зараз вони обробляють велику кількість дзвінків”, – говорить Кучер

Три спроби із заступником міністра охорони здоров'я дотелефонуватися – результат так і не принесли. Таку ситуацію заступник очільника МОЗу пояснює, мовляв “питань багато, усім не відповісти. Ми не розраховували на такий шквал дзвінків”. За минулий місяць їх було оброблено близько 18700. Це третина від того, що телефонувала.

Поки кількість операторів не збільшили, головна порада для тих кому вкрай потрібна консультація про COVID – телефонувати кілька разів. Тоді ваші шанси на розмову з оператором зростуть. Або ж спробувати набрати альтернативну  гарячу лінію – вона є майже в кожному регіоні при облдержадміністрації.

Довідково:

0 800 505201  – це номер гарячої лінії МОЗу, де ви можете отримати косультацію, щодо розповсюдження коронавірусної хвороби,  про зонування регіонів, або ж дізнатися , чи потрібно проходити обсервацію, якщо прилетіли з-за кордону.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *