Меган Маркл програла перший суд з британським виданням

Дружина принца Гаррі Меган Маркл програла перший суд з британським виданням Mail on Sunday.

Так, знаменитість звинуватила таблоїд у втручанні в особисте життя через публікацію листа, якого Меган написала своєму батьку.

Днями у Лондоні минуло перше засідання, яке відбулося в онлайн-режимі. У результаті, суд частково відхилив звинувачення Меган. Усі претензії, пов'язані з публікацією листа, в позові залишилися, а ось те, що “відповідач діяв недобросовісно і нечесно”, а також “навмисно розпалював конфлікт між заявником і її батьком”, було відхилено.

Також з позовної заяви прибрали пункт, який стверджує, що Меган була пригнічена через “публікацій образливих історій про неї і розгорнутої в ЗМІ кампанії, метою якої є зображення герцогині в хибному світлі”.

Втім, пізніше ці звинувачення можуть бути знову долучені до справи – якщо будуть оформлені юридично правильно.

“Я вважаю, що виключені звинувачення не відносяться до суті справи, яка стосується публікації п'яти статтей, що включають фрази і інформацію, почерпнуті з листа її батька в серпні 2018 року”, – заявив суддя Ворбі, передає видання BBC.

Зі свого боку, юристи Меган заявили: “Таке грубе порушення прав на приватність будь-якої особи є очевидним і незаконним, і Mail on Sunday має бути притягнутим до відповідальності за свої дії”.

Нагадаємо, у жовтні 2019 року принц Гаррі та Меган подали до суду на таблоїд Mail on Sunday та його видавця Associated Newspapers. Причиною стала публікація приватного листа Меган, адресованого її батькові. Герцоги звинуватили видання у тому, що воно порушило авторські права та конфіденційність королівської сім'ї.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *